Publikacje
06 września 2022
Zyski i poprawa jakości gwarantowane po wdrożeniu
elektronicznego zapisu czyszczenia do rejestrowania
procesu czyszczenia
Autorzy:
Monika Wolańczyk – Starszy specjalista ds. walidacji w Introl Automatyka
Łukasz Stangrecki – Kierownik Projektu Introl Automatyka
Elektroniczny raport czyszczenia (ang. Electronic Clean Report ECR) jest propozycją automatycznego zapisu parametrów TACT (temperatura, parametry mechaniczny i chemiczny, czas) oraz etapów wykonanego procesu czyszczenia i dezynfekcji. Dzięki wdrożeniu takiego rozwiązania potwierdzamy zgodność z wymaganiami EU GMP, powtarzalność i skuteczność procesów czyszczenia, dane z czyszczenia i zapisy są dostępne natychmiast, pozwalają na krótszy czas szkolenia operatorów, redukują ilość błędów i ryzyko wycofania serii z powodu odchyleń w procesie czyszczenia, w konsekwencji zapobiegają powstawaniu nieplanowanych przerw produkcyjnych z powodu odchyleń i powtarzania procesu czyszczenia, wpływają na optymalizację przeprowadzanych procesów i oszczędność zużywania mediów oraz zużycia energii.
Zapraszamy do lektury!
Link do artykułu:
Dowiedz się więcej
Czytaj także
18 października 2022
Oszczędzaj z refraktometrem on-line
Skraca czas analizy i uzyskania wyników oraz wiedzy na temat przebiegu procesu np. etapu rozpuszczania substancji, przez co usprawnia monitorowanie jakości wytwarzania płynnych postaci leków, dostarcza dowodów na prawidłowy przebieg etapów procesów produkcji związanych z rozpuszczaniem lub ekstrakcją substancji.
29 października 2024
Zaawansowane rozwiązania systemów napędowych w przemyśle
Zdecydowana większość aplikacji, z wykorzystaniem regulacji prędkości obrotowej silników średniego napięcia za pomocą przemienników częstotliwości w energetyce, przemyśle wydobywczym oraz ciężkim, to różnego rodzaju wentylatory i pompy. Standardowy układ napędowy składa się z rozdzielni średniego napięcia z dedykowanym polem zasilającym, przemiennikiem częstotliwości i silnikiem z przyłączonym do niego danego rodzaju obciążeniem. Ale czy układ napędowy zawsze musi wyglądać tak samo?